Karijini National Park en de Coral Coast

22 december 2016 - Hyden, Australië

Hoi allemaal!
We hebben het weekje in de outback overleefd. Het was erg warm (35-40 graden) en veel regen. Desondanks hebben we veel mooie wandelingen gedaan in Gorges en hebben we zelfs een bergtop beklommen.
Terug in Port Hedland hebben we de avond voor onze vlucht de flatback turtle gezien, de echte Aussie turtle, die een nest aan het maken was. De volgende ochtend zijn we vroeg weer terug naar het strand gegaan en hebben we het geluk gehad om baby schildpadjes uit hun nest te zien komen en naar het water te zien lopen. Heel mooi en bijzonder om te zien!
We vlogen naar Perth, om vervolgens veel te reizen. We zijn naar Monkey Mia gegaan, waar we dolfijnen en zeekoeien hebben gezien. Ook zijn we gaan kajakken en zagen we veel roggen, schildpadden en zelfs haaien.
Toen helemaal naar Coral Bay gereden, om daar in het Ningaloo Reef te duiken (heel mooi, we zagen onder andere een schildpad heel dichtbij en enkele haaien) en te snorkelen met manta rays, ook heel indrukwekkend!
Op de weg terug nog een stop gemaakt in Jurien Bay en Green Head om te snorkelen, de Pinnacles te zien en te snorkelen met de Australian sea lions! Ze waren erg speels en kwamen heel dichtbij.
Nu zijn we bij Wave Rock en gaan we in de laatste dagen terug naar Perth langs de kust, op een rustig tempo.
We genieten nog van de laatste dagen!

1. Oma en Opa Boulogne:
    26 december 2016
    Hallo Tim en Anne,

Wat een prachtige fotoseries! Echt om van te genieten.
    Maar nu komen jullie weer gauw naar Nederland.
    We wensen jullie een veilige en voorspoedige thuisreis toe.
    Tot ziens in het nieuwe jaar.

Liefs Oma en Opa Boulogne.