Tasmanië, de Great Ocean Road en Adelaide

7 december 2016 - Adelaide Airport, Australië

Hoi allemaal,

We zitten op dit moment op het vliegveld in Adelaide, te wachten op onze vlucht naar het westen. Hierbij laten we de oostkust achter ons en beginnen aan het laatste deel van onze reis.
We zijn inmiddels in alle staten (behalve het westen, waar we nu naartoe gaan) geweest. Tasmanië was heel bijzonder, weer heel anders dan het vaste land. Erg mooie natuur en een heel wisselend klimaat. De ene dag scheen de zon en was het heerlijk weer en de andere dag sneeuwde het in de bergen.
We hebben in Cradle Mountain gewandeld, mooie kust gezien bij Bay of Fires en Freycinet National Park en we hebben enkele dagen doorgebracht bij locals die we hadden ontmoet enkele dagen eerder.

Na Tasmanië zijn we de Great Ocean Road op gegaan, een erg mooie rit langs de kust. Onderweg gestopt bij enkele mooie plekken en daarna in 1 dag doorgereden naar Adelaide. Hier hebben we weer gedoken naar de leafy sea dragon, een ontzettend mooie duik!
Verder hebben we een dagje Adelaide gedaan, een surfles gehad (Ja het is ons gelukt om te blijven staan!) en gezwommen met wilde dolfijnen! Allemaal ontzettend leuk!

Op naar een weekje in de middle of nowhere: Karijini National Park.